Oferta Regularna / Regular Offer

Warunki rezerwacji:

  • Jeśli wybrali Państwo opcję płatności kartą kredytową, w Ofercie Regularnej zostanie ona natychmiast po otrzymaniu rezerwacji preautoryzowana na 1zł (tymczasowa blokada, wyłącznie w celu sprawdzenia ważności) a następnie na 3 dni przed przyjazdem obciążona na 100% kwoty.
  •  Jeśli wybrali Państwo płatność przelewem odbędzie się ona w dwóch etapach: zadatek 30% przy składaniu rezerwacji + 70% na 3 dni przed przyjazdem (w Ofercie Bezzwrotnej 100% przy składaniu rezerwacji)
  • W przypadku gdy w chwili dokonywania rezerwacji do przyjazdu pozostało mniej niż 3 dni system automatycznie zażąda wpłaty 100% kwoty. (przelew lub obciążenie karty)
  • Nie ma możliwości płatności na miejscu ponieważ zameldowanie odbywa się bezobsługowo za pomocą kodu do zamka szyfrowego. Cała kwota musi zostać zaksięgowana przed rozpoczęciem pobytu – w przeciwnym razie nie ma możliwości wygenerowania kodu do zamka szyfrowego w apartamencie.

Warunki anulacji:

  • Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 3 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji.
  • W przypadku braku dokonania płatności w terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt ma prawo anulować rezerwację. W takim przypadku (poniżej 3 dni przed przyjazdem) wpłacone przedpłaty przepadają.
  • W celu utrzymania gwarancji rezerwacji Klient jest zobowiązany do uiszczania przedpłat zgodnie z harmonogramem za pośrednictwem systemu płatności online. Obiekt będzie wysyłać przypomnienia o konieczności dokonania płatności lub zagwarantowania pokrycia na karcie kredytowej na adres e-mial podany w rezerwacji.

 

 

 

Oferta Bezzwrotna / Non-Refundable offer (– 5%)

Warunki rezerwacji:

  • Jeśli wybrali Państwo opcję płatności kartą, w Ofercie Bezzwrotnej karta zostanie od razu obciążona na 100% kwoty.
  •  Jeśli wybrali Państwo płatność przelewem w Ofercie Bezzwrotnej wymagana jest płatność 100% przy składaniu rezerwacji
  • Zniżka 5% zostanie automatycznie naliczona przez system rezerwacji ONLINE. W przypadku rezerwacji telefonicznej lub mailowej zniżka zostanie naliczona przez Recepcjonistę na życzenie Gościa.
  • Nie ma możliwości płatności na miejscu. Cała kwota musi zostać zaksięgowana przed rozpoczęciem pobytu – w przeciwnym razie nie ma możliwości wygenerowania kodu do zamka szyfrowego w apartamencie.

Warunki anulacji

W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacone przedpłaty przepadają.

Oferta Dwudniowa / Stay longer pay less (– 10%)

Warunki rezerwacji:

  • Jeśli wybrali Państwo opcję płatności kartą kredytową, w Ofercie Regularnej zostanie ona natychmiast po otrzymaniu rezerwacji preautoryzowana na 1zł (tymczasowa blokada, wyłącznie w celu sprawdzenia ważności) a następnie na 3 dni przed przyjazdem obciążona na 100% kwoty.
  • Jeśli wybrali Państwo płatność przelewem odbędzie się ona w dwóch etapach: zadatek 30% przy składaniu rezerwacji + 70% na 3 dni przed przyjazdem (w Ofercie Bezzwrotnej 100% przy składaniu rezerwacji)
  • W przypadku gdy w chwili dokonywania rezerwacji do przyjazdu pozostało mniej niż 3 dni system automatycznie zażąda wpłaty 100% kwoty. (przelew lub obciążenie karty)
  • Nie ma możliwości płatności na miejscu ponieważ zameldowanie odbywa się bezobsługowo za pomocą kodu do zamka szyfrowego. Cała kwota musi zostać zaksięgowana przed rozpoczęciem pobytu – w przeciwnym razie nie ma możliwości wygenerowania kodu do zamka szyfrowego w apartamencie.

Warunki anulacji:

  • Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 3 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji.
  • W przypadku braku dokonania płatności w terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt ma prawo anulować rezerwację. W takim przypadku (poniżej 3 dni przed przyjazdem) wpłacone przedpłaty przepadają.
  • W celu utrzymania gwarancji rezerwacji Klient jest zobowiązany do uiszczania przedpłat zgodnie z harmonogramem za pośrednictwem systemu płatności online. Obiekt będzie wysyłać przypomnienia o konieczności dokonania płatności lub zagwarantowania pokrycia na karcie kredytowej na adres e-mial podany w rezerwacji.

Płatności:

  • poprzez bezpieczną bramkę płatności w systemie rezerwacji online
  • przelewem na konto bankowe mBank  82 1140 2004 0000 3202 7791 1355
  • Uwaga: nie ma możliwości płatności w apartamencie ponieważ zameldowanie odbywa się bezobsługowo za pomocą kodu do zamka szyfrowego.
  • gotówką w centralnej Recepcji VERY BERRY, która znajduje się w naszym głównym obiekcie w centrum Poznania: Very Berry Hostel, al. Marcinkowskiego 11.
  • Cała kwota musi zostać zaksięgowana przed rozpoczęciem pobytu – w przeciwnym razie nie ma możliwości wygenerowania kodu do zamka szyfrowego w apartamencie.

 

Opłaty za anulowanie

  • w ofercie regularnej i dwudniowej:
    – bezkosztowo do 3 dni przed przyjazdem,
    – 100% w przypadku anulacji poniżej 3 dni przed przyjazdem, braku dokonania płatności w terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu
  • w ofercie bezzwrotnej 100%

 

Opłaty za parking

Niektóre z naszych apartamentów posiadają parking lub garaż podziemny. Korzystanie z niego jest bezpłatne w miarę dostępności (konieczna jest wcześniejsza rezerwacja). Proszę jednak wziąć pod uwagę, że pobieramy kaucję za pilota do bramy/garażu w wysokości 150zł. (za pośrednictwem bezpiecznej bramki płatności lub blokady na karcie kredytowej) Po zwróceniu pilota kaucja zostanie zwrócona na Państwa konto w ciągu 3 dni roboczych.

Sprawdź dostępność i zarezerwuj online!

HOME  APARTAMENTY REZERWACJA       REGULAMIN        FAQ         KONTAKT        

Samodzielne Apartamenty w najlepszych punktach Poznania. 

Wirtualna Recepcja 24h:
Tel:  +48 61 8551763  •  Tel. kom:  +48 536 961 480
apartamenty@very-berry.pl